Корисни упатства за дизајн
Печатењето на вашиот проект за дизајн – без разлика дали станува збор за брошура, деловна картичка или дизајн на пакување – ги има истите барања. Како комплексно јадење, секоја состојка треба да се собере за да создаде убаво, готово парче.
Во печатарската индустрија, овие состојки се познати како спецификации. Вистинските спецификации на производство се основните градежни блокови на успешен проект за печатење.
Во оваа статија ќе научите сè што треба да знаете за печатење на вашите дизајнерски проекти, за совршени резултати од печатење што ќе ги заслепат вашите следбеници – мислам на клиенти.
Постојат голем број прашања однапред што треба да ги решат графичкиот дизајнер и клиентот, кои помагаат да се утврди насоката што ќе ја преземат спецификациите за производство. Еве ги најважните прашања што треба да ги поставите пред да започнете со процесот на печатење:
Која е публиката за ова печатено парче?
Какво расположение треба да пренесе проектот?
Колку долго ќе се користи парчето (колкав е неговиот рок на траење)?
Колку е буџетот за овој проект?
Како и каде ќе се користи ова парче? Како ќе се дистрибуира?
Колкаво количество е потребно?
Одговор на овие прашања претходно ќе ви даде добра идеја за тоа што ќе ви треба кога ќе дојде до донесување одлуки за печатење подоцна.
Прилично и практично: естетски и логистички спецификации
Како што одговараат на овие прашања, спецификациите почнуваат да се мешаат и да се оформуваат. Рецептот сега е на дело! Еве неколку естетски и логистички спецификации што треба да ги земете предвид при планирање на вашиот проект за печатење:
Ако вашиот проект е брошура за продажба на кабини сместени во лиснато шума во Нова Англија, хартиена хартиена облога со сјај е веројатно естетски премногу масна за маркетинг пораката. Слично на тоа, ако проектот е еднократна, програма на четири страници за тричасовен семинар за психологија, печатувањето на предниот капак во листот од метална фолија е преголема потрошувачка и непотребен трошок.
Но, да речеме дека на присутните на тој семинар по психологија им е дадена книга од 136 страници од секој говор одржан на настанот. Големата должина на книгата наложува да се земат предвид само одредени видови на врзување (како совршено врзување, кое се одликува со квадрат, залепен рбет) веднаш елиминирање на другите опции за врзување, како што се спојување на седло (две спојници вметнати низ ‘рбетот), што не може физички да се справи со тој број страници. И кога планерите за настани на семинарот ќе решат да испратат поштенска картичка за заштеда на настанот за следната година, тие мораат да избегнат да ја испечатат на хартија со тежина од 100 фунти, што е премногу лесно за да се исполнат поштенските прописи. Да се биде свесен за опциите за спецификација, естетски и логистички, ви овозможува да креирате парче што е соодветно за потребите на проектот, истовремено разгледувајќи дали резултатот е квалитетен, економичен, навремено и може да се спроведе.